miercuri, 7 decembrie 2011

Ceva nou in fiecare zi!

   Astazi, cand m-am intors de la serviciu, am constat ca mi-am uitat cheia acasa... In casa incuiata, ceea ce sincer sa fiu ma asteptam sa se intample mai devreme sau mai tarziu. Drept urmare am fost nevoit sa gasesc o alta modalitate de a intra in casa. Pentru o persoana ca mine, care nu a facut niciodata asa ceva si care nici nu are astfel de inclinatii a fost putin surprinzator atunci cand am descoperit ca nu mi-au trebuit mai mult de doua minute pentru a intra in casa incuiata.... Adevarul este ca locuiesc intr-o zona foarte linistita unde bicicleta mea inca se mai afla acolo unde o tin tot timpul de trei luni in coace, adica in fata casei la vedere, nelegata. Oricum ar fi fost amuzant ca un vecin, vazand-u-ma sa sune la politie sau vecinul meu care este politist sa ma intrebe de sanatate... sau nu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu