sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Gandind numeric

Au mai ramas... 13 luni si ceva... bine, stiu cate dar nu vreau sa para ciudat...
De cand am venit aici stau si numar cat a mai ramas pana plec uitand uneori sa ma bucur de locul in care sunt. Sunt tare curios care va fi nebunia mea pentru ca atunci cand am venit toti din jurul meu, la fel ca mine, mi se pareau niste ciudati si mi-am zis ca nu este nici o sansa sa ma intorc normal de aici.
Intre timp a venit toamna/iarna pentru ca a nins, a fost furtuna, a mai cazut o creanga sau un copac am mai ramas fara curent. A fost si Halloween si ne-am deghizat cu totii in ceea ce nu suntem, in ceea ce am dorii sa fim, sau in ceea ce ne sperie mai mult. Mai de mult oamenii se deghizau in spirite ca atunci cand spiritele vin in lumea noastra sa ne recunoasca... daca ar venii acum sunt sigur ca ar pleca toate speriate inapoi.
In rest, America este fromoasa toamna, dar asta pentru ca eu locuiesc in padure pe malul mai multor lacuri... unele strazi imi amintesc de casa, linistea de aici de zilele cand mergeam cu cortul sau cu prietenii la o cabana tot pe malul lacului.  De abia astept sa vad din nou locul acesta acoperit cu zapada si asta poate ca pentru prima data de cand am venit aici pot privi prin fereastra imensa din living un alt peisaj care nu ma mai poate mintii: timpul a trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu