miercuri, 29 iunie 2011

Pe aici...

Ieri am fost un un Open house ecent... sincer nu prea stiu ce s-a intamplat acolo si de ce ne-am dus doar ca aveau de mancare, asa ca am facut ce orice roman plecat de acasa face.... mi-am pus burta la cale si m-am asigurat pentru toata ziua... Dar se intampla ceca ciudat aici, nu am pofta de mancare, adica mananc micul dejun.... mai bine o incep cu inceputul. Programul meu americam e diferit de tot ce se intampla acasa. Aici la ora 6-6.30 sunt treaz, dus si micul dejun, cereale cu lapte apoi imi fac pachetul pt la lucru. Munca de la 8-9 pana la 14-15 apoi plimbarea de dupa masa... Cina inainte de 20 si somn pe la 21-22. Ciudat pt mine, dar cred ca e mai sanatos si mai ok asa. Trebuie sa imi gasesc ceva de citit, o bicicleta ieftina, daca se poate gratis... pe aici gasesti, numai sa cauti si un aparat foto. Pana atunci ma plimb pe jos, cam 7-8km pe zi, incerc sa invat strazile si orasul, deja am invatat cateva nume de strazi si sa ajung acasa de prin centru sau de la lucru, ceea ce pe americani (colegii) ii cam mira pentru ca ei nu merg pe jos aproape deloc. In rest cam plictiseala atunci cand nu cunosti pe nimeni si nu poti ajunge prea departe decat atat cat poti merge pe jos.... As vrea sa merg la ocean pentru ca nu e asa departe, as vrea sa merg la Cape Cod care e undeva in sud si e foarte frumos acolo... Dar am vreme de toate astea. Pana atunci as vrea sa imi fac ceva prieteni pentru ca altfel am sa inebunesc de unul singur aici :)
So long...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu