vineri, 1 iulie 2011

Despre alchoolics si paying

....am fost ieri sa cumpar bere cu colegul meu din casa, Calin. Stiam dinainte ca trebuia sa prezentam un ID ca sa putem cumpara alcool dar nu aveam la mine decat buletinul romanesc, dar mirarea cea mai mare a fost atunci cand ne-a cerut la amandoi un act de identitate chiar daca numai unul din noi cumpara berea... bineinteles ca pana nu am aratat buletinul romanesc la care tipa s-a uitat vreo 3 minute nu ne-a dat berea. am luat bud light, cea mai ieftina de pe acolo si am inteles imediat de ce... nu are nici un  gust.... brrr adica nu tu hamei in ea nu tu nimic :( dezamagitor. Astazi, dupa serviciu, m-au luat colegii la o terasa, bineinteles ca neavand masina, acte, bani, nu puteam decat sa merg cu ei cu toate ca aveam nevoie sa ajung cat mai repede acasa, la net si sa vad daca a functionat transferul de bani facut ieri... in fine de sila bucuros am fost la terasa si fara sa mai apuc sa spun ceva au comandat ei pt mine o stela. In SUA se bea, nu mult dar sanatos, adica dupa 4 cand munca e gata si mai ales ca e vineri lumea iese la drinks si... chiar daca esti cu masina, sofer, aici e ok sa bei 2-3 beri sau eu mai stiu ce... De fiecare data am platit cu cardul, nu eu, dar ca si curiozitate atunci cand platesti cu cardul nu trebuie sa introduci codul pin pur si simplu dai cardul, il trec prin aparat si gata ai platit. Asa ca sper sa nu imi pierd vreodata cardul aici pentru ca se pare ca oricine il poate folosi fara sa stie codul pin.

3 comentarii:

  1. My friend, that's not the right attitude for making friends!

    RăspundețiȘtergere
  2. Well I got a few friends already so I must have done something wright :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi ! Îmi face plăcere să citesc pagini americănești, pentru că, de trei ani, de când e fiul meu în San Francisco, fac în fiecare an naveta la Pacific, în Silicon Valley. Lasă că e bună American Budweiser, aia la 750 gr (20Fl Oz?) la doză. Au și bere strong, 8% englezească, și Stella și un sortiment din Hawaii. Poate că berea germană e mai bună, dar e slabă. Oricum, asta românească e odioasă. Golful e nemaipomenit, cu conurbația imensă, de 10 milioane locuitori. Uneori, în plină climă tropicală vine o briză de la Pacific ăi o ceață rece, înfășurând doar picioarele lui Golden Gate, lăsând turnurile în plin soare. Plouă puțin, două luni pe an și sunt fioros de superbe faliile tectonice, niște dealuri sterpe, care ne dau cutremure de 4 Richter. O altă lume. http://lucianbureriu.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere