luni, 18 iulie 2011

Face your fears, live your dreams...

.... sau un fel de a ne ascunde dupa deget, a ma ascunde dupa deget. Am fost la un parc de distractii astazi, sarcina de serviciu, iar in incercarea de a uita macar si pentru cateva minute ca sunt aici, departe, de mult si pentru cine stie cat de mult timp am urcat in toate masinariile care credeam ca or sa ma sperie mai tare si cum cel mai mult imi este frica de inaltime m-am dus in cele care m-au urcat cat mai sus. Cred ca tot ce am reusit sa fac a fost sa strang ceva material pentru cosmarurile care vor urma. Sambata si duminica am fost la Atlantic, nimic deosebit, parca as fi fost la mare, apa murdara sambata, duminica am fost in alt loc unde apa era foarte curata si foarte rece, mult prea rece dupa standardele mele dar am intrat sa fac o baie. Am vazut si Boston-ul, astazi chiar ne-am ratacit putin pe acolo in drum spre casa, orasul nu este mare sau spectaculos doar ca infrastructura este ciudata si parca din alta lume, sosele suprapuse, tunele, autostrazi... si toate acestea parca in centrul orasului facand-ul sa arate asemenea unui monstru de sticla otel si beton, hidos, complicat, gri si foarte grabit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu